شرایط و ضوابت گارانتی
گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خانه هوشمند نوو، تنها با شرایط زیر قابلپذیرش خواهند بود
- در طول مدت گارانتی اگر نحوه عملکرد هر کدام از اجزای سیستم ناقص گردد و ایراد از خود محصول شناسایی شود؛ در طول مدت گارانتی محصول بدون هزینه تعویض و در مدت خدمات پس از فروش محصول با تقبل هزینه از طرف مشتری، تعمیر یا تعویض میگردد.
- محصولات خانه هوشمند نوو دارای برچسب گارانتی میباشند که تنها در صورت سالم بودن و عدم مخدوش بودن برچسب، گارانتی قابلقبول خواهند بود. هرگونه دستکاری و آسیبدیدگی برچسب گارانتی باعث باطل شدن گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خانه هوشمند نوو خواهد شد.
- مشکلاتی که در اثر نصب نادرست و غیراصولی و خارج از استاندارد یا عدم رعایت نکات ذکر شده در راهنمای نصب محصول، به وجود آمده باشد مشمول گارانتی نمیشود.
- شکستگی، آبخوردگی، آتشسوزی، خرابی در اثر نوسانات برق شهری و نصب در شرایط محیطی غیرعادی و غیراستاندارد و مواردی ازایندست، شامل گارانتی نمیشود؛ و در صورت درخواست مشتری و تقبل هزینه، انجام خواهد شد.
- مهلت بررسی سلامت فیزیکی دستگاه فقط ۲ روز از تاریخ تحویل است.
- هیچیک از محصولات از IP کلاس ضدآب یا ضدضربه برخوردار نیستند ( به جز محصولات دارای شیشه رویه ضدخش ویا نشکن که در توضیحات محصول به آنها اشاره شده است)، لذا هرگونه آسیب فیزیکی شامل ضربه، شکستگی، نفوذ آب یا مایعات دیگر ( مانند شویندهها ) خارج از شرایط گارانتی خواهد بود.
- دمای مناسب برای فضای نصب محصولات بین ۲ تا ۵۰ درجه سانتیگراد است. عدم تهویه مناسب و بروز مشکلات ناشی از وجود دستگاه در دمای نامطلوب باعث ابطال گارانتی خواهد شد.
- با توجه به کلاس IP دستگاه، حداکثر میزان رطوبت نسبی هوای فضای نصب نباید بیش از ۶۰% باشد.
موارد ذیل شامل گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خانه هوشمند نوو نیست.
- عدم استفاده از منبع تغذیه یا سیمکشی غیراستاندارد
- اتصال کوتاه مصرف کننده تجهیز و نوسان شدید برق
- هرگونه آسیبدیدگی فیزیکی و فنی دستگاه ناشی از نصب غیراصولی و غیراستاندارد یا سوراخکاری
- خسارت ناشی از بارگیری، حمل و انتقال محصول پس از تحویل به مشتری توسط نماینده شرکت
- آسیبهای ناشی از نوسانات برق و مشکلات شبکه توزیع نیرو
- صدمات ناشی از اتصال به مصرفکنندهها و دستگاههای با قدرت و مشخصات ناهماهنگ با مشخصات تعریفشده محصول
- خرابی محصول یا خسارات ناشی از فورس ماژور مانند زمینلرزه، آتشسوزی، رعدوبرق سیل و غیره.
سایر شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خانه هوشمند نوو
- گارانتی فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاههای متصل به آن و قطعات جانبی نمیشود.
- خدمات پس از فروش شامل بهروزرسانی نرمافزاری، تعمیرات سختافزاری و نرمافزاری پس از اتمام گارانتی و بهروزرسانی سختافزاری یا تعویض دستگاه با مدلهای جایگزین با احتساب ما به تفاوت و هزینهها است.
- کلیه امور مربوط به گارانتی محصولات، از جمله تعمیرات و بهروزرسانی دستگاهها، در دفتر مرکزی خانه هوشمند نوو واقع در شهر تهران یا اصفهانانجام میشود. هزینههای حملونقل و ارسال دستگاهها به دفتر مرکزی، بر عهده مشتری است.
- درصورتیکه مهلت گارانتی دستگاه مرجوعی به پایان رسیده باشد و یا مشمول گارانتی نشود، هزینه تعمیرات و قطعات مصرفی به عهده مشتری است. (لازم به ذکر است که در موارد تاریخ گذشته، تعمیر دستگاهها با کمترین هزینه انجام خواهد شد.)
توضیحات گارانتی و خدمات پس از فروش
- انتقال دستگاه به مرکز گارانتی و خدمات پس از فروش خانه هوشمند نوو و تحویل دستگاه جدید بر عهده خریدار است.
- اگر ایراد از نحوه بهره برداری از محصول شناسایی شود در هر صورت با هزینه مشتری تعمیر و یا تعویض میگردد.
- محصول خود را در داخل جعبه و پوشش محافظ قرار دهید تا هنگام ارسال، دچار صدماتی همچون شکستگی نشود. صدمات ناشی از حمل نقل بر عهده مشتری خواهد بود.
- قبل از مراجعه یا ارسال محصول به واحد گارانتی و خدمات پس از فروش، لطفا ابتدا در سایت خانه هوشمند نوو اقدام به تکمیل فرم درخواست استفاده از شرایط گارانتی را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما با شما جهت انجام هماهنگی های مربوطه باشید. همکاران ما حداکثر تا 72 ساعت پس از تکمیل فرم با شما تماس خواهند گرفت.
- در انتهای تماس کارشناسان ما با شما و ثبت اظهارات شما، کد پیگیری خدمات گارانتی برای شما پیامک خواهد شد. لطفا تا تحویل دستگاه جدید در حفظ این کد کوشا باشید.
- در فرمی که سایت از شما تقاضا میشود تا آن را کامل کنید قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که مشتریان گرامی میبایست عیوب دستگاه خود را شرح دهند. در هنگام بررسی دستگاه توسط کارشناسان ما مطابق اطلاعات موجود در فرم ثبت شده توسط شما دستگاه و پوشش گارانتی را بررسی خواهند کرد. مسئولیت هرگونه قصور در ارائه توضیحات که منجر به تکرار فرآیند یا ابطال گارانتی محصول شود، متوجه مشتری خواهد بود.
- در فرآیندهای خدمات پس از فروش کارشناسان صرفاً عیوب عنوانشده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد. در صورت مشاهده نقص فنی دیگری که توسط مشتری عنوان نشده باشد، مراتب به اطلاع مشتری خواهد رسید و در صورت موافقت وی با شرایط و هزینهها مراحل تعمیر اجرا خواهد شد، در غیر این صورت شرکت هیچ مسئولیتی در قبال آن عیوب ندارد.
- در موارد خدمات پس از فروش، پس از تعمیر، کارشناسان خانه هوشمند نوو دستگاه را در حضور مشتری و یا به وسیله ارسال فیلم صحت عملکرد، آزمایش کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل میدهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل، حتماً دستگاه را بررسی کنند.
- در موارد خدمات پس از فروش، در مواردی که نیاز به ارسال کالا و تحویل غیرحضوری به مشتری میباشد لازم است مشتریان گرامی از پیش از مخدوش ساختن برچسب و هولوگرام بسته بندی تا پس از نصب کامل دستگاه اقدام به ضبط فیلم بنمایند تا فرآیند احراز وجود مشکل پس از تعمیرات برای کارشناسان ما قابل پیگیری باشد. در صورت عدم صورت گرفتن این مورد، مسئولیت آن متوجه مشتری خواهد بود.
شایان ذکر است:
- در صورتی که شرایط گارانتی کالای معیوب با تشخیص کارشناس فنی شرکت رعایت نشده باشد، تمامی هزینههای ارسال کالا بر عهده مشتری است. پس از طی مراحل عیبیابی و انجام بررسیهای لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه معیوب و هزینه تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید. درصورت موافقت مشتری با شرایط و هزینه های گفته شده مراحل تعمیر اغاز خواهد شد.
- کارشناسان مرکز گارانتی و خدمات پس از فروش خانه هوشمند نوو، تمامی مراتب لازم را از طریق صفحه موجود برای پیگیری روند گارانتی و همچنین از طریق پیامک به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نیست. بعد از تعمیر یا آماده شدن دستگاه، کارشناسان با مشتریان تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را اعلام خواهند کرد.
- در موارد خدمات پس از فروش، در صورت عدم مراجعه مشتری برای دریافت محصول تعمیر شده، محصول به مدت یک ماه بهصورت امانت در شرکت نگهداری شده و در طی این مدت مجدداً با مشتری تماس گرفته خواهد شد در صورت اتمام مدت یک ماه مسئولیتی متوجه خانه هوشمند نوو نخواهد بود.
- قطعات و اجزای تعویض شده (داغی) در مدت زمان گارانتی یا خدمات پس از فروش، متعلق به شرکت خانه هوشمند نوو بوده و عودت داده نخواهد شد.